Co je lokální SEO?

Lokální SEO je typ SEO, který pomáhá vašim webovým stránkám zobrazovat se ve výsledcích vyhledávání v závislosti na lokalitě.

Například zubní ordinace se sídlem v Praze, která se umisťuje na předních místech vyhledávání, jako je "zubaři v Praze".

Někdy pacienti vyhledávají také pomocí klíčových frází jako "zubař v mé blízkosti". V takovém případě vyhledávače využívají IP adresu nebo geolokaci hledajících, aby je spojily s relevantními a blízkými podniky.

Lokální SEO je  pro zdravotnictví  mocný nástroj, který pomáhá vaší lékařské praxi získat výraznou viditelnost online. Pokud se provádí správně, může vám pomoci dostat se mezi tři nejlepší "balíčky" a pomoci vám zvítězit ve výsledcích vyhledávání, i když se vaše webové stránky nezobrazí na první stránce.

 

Proč by měli napříkad lékaři a zubaři zvážit lokální SEO?


První, na co se většina pacientů obrátí, když mají chuť navštívit lékaře, je paradoxně internet.

Pokud má někdo pocit, že potřebuje navštívit zubaře, neotevře žluté stránky a nebude hledat místního zubaře v adresáři v sekci "D". Místo toho se obrátí na Google nebo jiný vyhledávač, zadá klíčovou frázi jako "zubař v mém okolí" a objedná se k tomu, kdo se mu nejvíce líbí.

To je přístup většiny moderních pacientů. A ordinace, které si chtějí udržet nebo zvýšit návštěvnost, se musí podle tohoto přístupu přizpůsobit, aby mohly být mezi těmi, které se objeví v reakci na vyhledávání specifické pro danou lokalitu a relevantní.

Místní optimalizace SEO vám to pomůže umožnit.

Optimalizací svého firemního profilu na Googlu tak, aby se umisťoval na relevantních místech vyhledávání, můžete diverzifikovat kanály získávání návštěvnosti a být tam, kde vás zákazníci hledají.

Jakmile se umístíte na relevantních místních vyhledáváních, vaši pacienti vás budou znát jako možnost, kterou mají k dispozici. A vzhledem k tomu, že budou splněny i další faktory, bude pravděpodobnější, že vás osloví a objednají si schůzku.

Zvýšení návštěvnosti vaší lékařské ordinace je jen jedním ze způsobů, jak lokální SEO přispívá k vašim příjmům.

Pomáhá vám také ušetřit na nákladných online reklamách, což snižuje vaše marketingové výdaje a v konečném důsledku posouvá váš hospodářský výsledek.

Lokální SEO vám také umožňuje být tam, kde jsou vaši kolegové, a konkurovat jim za rovných podmínek. Díky tomu, že se umístíte vedle svých konkurentů, budete mít větší šanci získat část jejich potenciálních pacientů, což by bylo milionkrát lepší, než jim přenechat všechny své online pacienty tím, že nebudete nalezeni ve výsledcích místního vyhledávání.