Vizuální identita

Vizuální identita

Co je vizuální identita? Je to logo, které navrhujete pro své produkty a služby, nebo konkrétní výběr obrázků a animací, které používáte?

A co pečlivě vybrané barvy značky, výběr písma, nebo dokonce značky a orientační nástroje, které používáte v offline prostředí?

Vizuální identita není jen jedna věc, ale řada složek, které dohromady vytvářejí jedinečnou image vaší značky. Při správném použití tohoto cenného souboru nástrojů je vaše značka lépe rozpoznatelná, odlišuje vás od konkurence a pomáhá vám vybudovat emocionální spojení s vaším publikem.

Otázkou je, jak objevíte svou vizuální identitu?

Výběr dobré image značky je pro vyslání správného sdělení klíčový.
Vizuální identita označuje všechny grafické obrazy a "vizuální" součásti image vaší značky. Součástí vizuální identity může být cokoli, co mohou vaši zákazníci vidět a spojit si to s vaší firmou.

Patří sem vaše logo, obaly, webové stránky a dokonce i šablony e-mailů.

S moderními značkami jsou spojeny desítky vizuálních prostředků a každý z nich hraje roli v identitě vaší značky. Zatímco vaše logo pomáhá definovat, co vaše společnost představuje, a okamžitě upoutat pozornost publika, vaše typografie vyjadřuje prvky vaší osobnosti.

Vizuální identita je nejčastěji nastíněna v souboru směrnic pro značku nebo v "průvodci stylem" značky. Jedná se o pravidla, která slouží k tomu, abyste svým zákazníkům poskytli konzistentní vizuální zážitek, kdykoli vytvoříte nový marketingový prostředek nebo koncept značky.

Například pokyny pro identitu společnosti Apple říkají designérům vše od barev podpisu přes typografii, požadavky na záhlaví, e-mailové podpisy, merchandising a další.