Lokální SEO je typ SEO, který pomáhá vašim webovým stránkám zobrazovat se ve výsledcích vyhledávání v závislosti na lokalitě.
Například zubní ordinace se sídlem v Praze, která se umisťuje na předn...
Jakýkoli odhad potenciálu organické návštěvnosti webových stránek bude založen na aktuálních a historických údajích. Výsledkem bude poměrně přesný odhad toho, kde se právě teď nachází příležitost p...
5 způsobů, jak využít e-mail ke zvýšení organické návštěvnosti
Ale co to vlastně je?
Podle Wikipedie je e-mailový marketing "akt zasílání komerčního sdělení, obvykle skupině lidí, pomocí e-mailu.
V nejširším slova smyslu lze za e-mailový marketing považov...
Zlepšením technických aspektů webu - jako je struktura webu, komprese souborů a doba načítání - může technické SEO pomoci zvýšit viditelnost webu a organickou návštěvnost.
I když je možné mnoho...
Víme, že SEO je optimalizace pro vyhledávače.
Marketéři však neoptimalizují vyhledávače. Optimalizujeme obsah a webové stránky pro vyhledávače (a také pro lidi), aby lépe pochopily, zpřístupnily a...
Co je vizuální identita? Je to logo, které navrhujete pro své produkty a služby, nebo konkrétní výběr obrázků a animací, které používáte?
A co pečlivě vybrané barvy značky, výběr písma, nebo dokon...
SEO znamená optimalizaci pro vyhledávače a jedná se o proces používaný k optimalizaci technické konfigurace webových stránek, relevance obsahu a popularity odkazů, aby se jejich stránky staly snadn...