Blog

Co je lokální SEO?

Lokální SEO je typ SEO, který pomáhá vašim webovým stránkám zobrazovat se ve výsledcích vyhledávání v závislosti na lokalitě. Například zubní ordinace se sídlem v Praze, která se umisťuje na předn...

Jaká data potřebuji k odhadnutí potenciálu v SEO

Jakýkoli odhad potenciálu organické návštěvnosti webových stránek bude založen na aktuálních a historických údajích. Výsledkem bude poměrně přesný odhad toho, kde se právě teď nachází příležitost p...

5 způsobů, jak využít e-mail ke zvýšení organické návštěvnosti

  Ale co to vlastně je? Podle Wikipedie je e-mailový marketing "akt zasílání komerčního sdělení, obvykle skupině lidí, pomocí e-mailu. V nejširším slova smyslu lze za e-mailový marketing považov...

4 skvělé zahraniční nástroje pro technické SEO

  Zlepšením technických aspektů webu - jako je struktura webu, komprese souborů a doba načítání - může technické SEO pomoci zvýšit viditelnost webu a organickou návštěvnost. I když je možné mnoho...
SEO vs PPC

Jaký je rozdíl mezi SEO a PPC

Víme, že SEO je optimalizace pro vyhledávače. Marketéři však neoptimalizují vyhledávače. Optimalizujeme obsah a webové stránky pro vyhledávače (a také pro lidi), aby lépe pochopily, zpřístupnily a...
Vizuální identita

Vizuální identita

Co je vizuální identita? Je to logo, které navrhujete pro své produkty a služby, nebo konkrétní výběr obrázků a animací, které používáte? A co pečlivě vybrané barvy značky, výběr písma, nebo dokon...

Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

SEO znamená optimalizaci pro vyhledávače a jedná se o proces používaný k optimalizaci technické konfigurace webových stránek, relevance obsahu a popularity odkazů, aby se jejich stránky staly snadn...

Kontaktujte nás

(Jestli potřebujete digitální magii)