SEO vs PPC

Jaký je rozdíl mezi SEO a PPC

Víme, že SEO je optimalizace pro vyhledávače.

Marketéři však neoptimalizují vyhledávače. Optimalizujeme obsah a webové stránky pro vyhledávače (a také pro lidi), aby lépe pochopily, zpřístupnily a nasměrovaly vyhledávače na naše webové stránky.

Také jsme zjistili, že PPC marketing je (přinejmenším nyní) totéž co SEM nebo jeho velmi významná část. Zde je uvedeno, v čem se překrývají:

  1. Obojí jsou placené iniciativy.
  2. Obě potřebují rozpočet.
  3. Obě vydělávají vyhledávačům, jako je Google, a dalším reklamním platformám spoustu peněz.
  4. Ale zatímco Wikipedie definuje SEM jako "formu internetového marketingu, která zahrnuje propagaci webových stránek prostřednictvím zvyšování jejich viditelnosti na stránkách s výsledky vyhledávání (SERP) především prostřednictvím placené reklamy", není tak rychlé je označit za přesně totéž.
  5. Ve skutečnosti má marketing placený za kliknutí vlastní stránku ve Wikipedii oddělenou od marketingu ve vyhledávačích (přestože je na celé stránce spousta nesrovnalostí a nejasností).

Pointa je následující:

SEO není součástí SEM.